טיפ #2 לרוכשי דירה מקבלן

תרגיל משולש - פרספקטיבה, לובי מפואר ונוף מהפנט

תרגיל הפרספקטיבה

נציג המכירות של היזם/קבלן יצייד אתכם בפרוספקטים צבעוניים ומרשימים ובהדמיות תלת ממד יפיפיות של דירות מעוצבות טיפ-טופ.

 מטרת החומר השיווקי – למכור לכם "חלום" ולשדר אווירה של חווית מגורים יוקרתית ומפנקת.

חשוב להבין, שההדמיות ה-תלת ממדיות "מרמות" ויוצרות אשליה אופטית.

בשל הפרספקטיבה והכלים המתוחכמים של התוכנות, אנו תופשים את החלל כמרווח וגדול יותר מאשר במציאות. 

תחושת המרחב אינה אמיתית.

בפועל הדירה נראית ומרגישה קטנה יותר מזו שמופיעה בהדמיה.

עברו על התוכנית האדריכלית, בדקו היטב היטב את מידות הנטו של החללים השונים, ושימו לב לתרגיל הריהוט המיניאטורי (מהפוסט הקודם).

תרגיל הלובי המפואר

בינינו? אתם לא חיים בלובי!

ברוב הבניינים החדשים, החנייה היא תת קרקעית, כך שקרוב לוודאי שתעלו במעלית היישר לדירה, מבלי ליהנות מכל הטוב הזה...

לובי מפואר דורש גם תחזוקה שוטפת, אשר מן הסתם תצטרכו לממן.

לכן – לובי מפואר אינו סיבה לרכוש דירה!

 

תרגיל הנוף הפסטורלי

היזמים נוטים "לייפות" את הנוף האורבני בסביבת פרויקט המגורים.

השמים תמיד כחולים, הים וההרים קרובים והנוף ירוק ופסטורלי...

לא תראו בפרוספקטים בניינים כעורים, עמודי חשמל, אזורי תעשייה ומראות לא אטרקטיביים.

ההדמיות מתרכזות בפנים הדירה ולא מתייחסות לסביבה האמיתית ולנוף המשתקף מהחלונות.

ערכו מחקר מקיף על הסביבה בה אתם רוכשים את הדירה ובדקו היטב מה מתוכנן להיבנות בסמוך אליכם.

 

לסיכום – 

אל תתלהבו מפרוספקטים ופולדרים מעוצבים!

טיפים

פרוייקטים

פרוייקטים

פרוייקטים

ניווט מהיר

בנית אתר © יובל רון   

  • YouTube
  • Facebook
  • Pinterest
  • Instagram

 כל הזכויות שמורות © הדס פילובסקי רון